fredag 24 januari 2014

Så skönt det känns

Igår var jag på en föreläsningskväll i Stockholm, som ni vet. Föreläsningen av Emma Pihl, som även innehöll några gruppövningar var tankeväckande och bra. Emma var en entusiasmerande tjej som pratade sig varm om att sätt upp mål och även om det känns obehagligt försöka att gå den väg man verkligen vill. Hon pratade om drivkrafter och motivationstrappa. Samt att man alltid ska glädjas åt sina framgångar även delstegen. Fira och göra highfive till höger och vänster det är grejer  det och boost för självförtroendet.

Personligen fick jag en boost för självförtroendet igår. Jag fick hoppa in för mötesordförande under kvällen och ha ansvar för öppning och avslut. Det gick bra tyckte jag och efteråt fick jag beröm från några som sa att det hade gått jättebra och att jag hade verkat proffsig. Det var kul och eftersom jag har hört Emma igår så vågar jag skriva om det här. Berätta och fira, you know!

Hotell Diplomat och konferenslokalerna 7A är vacker miljö att vara i så det var en härligt lärorik och trevlig kväll. Som extra krydda på torsdagen  fick jag hälsa på Maria Montazami. Skulle ju ha tagit ett foto med henne såklart, jag vet, men precis när vi hade hälsat kom en taxi och hämtade henne.

Trevlig och härlig fredag på er!



                                                    Emma Pihl in action.


                                                       Pia promotar för en stor konferens i mars.
                                           Häftig inredning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar