onsdag 1 januari 2014

Årets första dag och första inlägget

Så skriver vi 2014! Nytt år och nya möjligheter. Allt ligger som ett oskrivet blad framför oss. Kan kännas skrämmande men kan också kännas lockande och härligt. För mig känns det riktigt spännande då jag under en längre tid funderat på att börja blogga. Har alltid varit intresserad av att skriva och under senaste året har även ett intresse för fotografering vaknat inom mig. Så tanken har växt mer och mer och nu har jag bestämt mig jag börjar nu på årets första dag.
Nyårsafton firade jag och min älskling i lugn och ro hemma.
Nu önskar jag er alla en riktigt bra början på 2014 med några foton från min nyårsafton.


Då jag firat många nyår med latinska förtecken
har jag lärt mig att
 röda underkläder på nyårskvällen
betyder tur i kärlek och
 i livet i stort under det nya året.


Nyårsdukning inför middagen.


Ost och charkbricka efter tolvslaget!
Allt från nya Saluhallen i Västerås.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar