fredag 10 januari 2014

Fixat

 
 
 
 
Idag har jag njutit en ledig fredag. Ja, så arbetsfri var den inte men jag var hemma från jobbet och hade semester. Har ägnat dagen åt hemmafix, det vill säga städat ut julen. Jag älskar jul och jag älskar att plocka fram till första advent. Vill gärna ta fram lite julsaker då också och sedan bara öka för varje helg som går fram till jul men när trettonhelgen är över då känns allt så dammigt och lite ledsamt. Ledsamt för att den, högtidernas högtid, är över. Då tycker jag att det är skönt att ta bort det som påminner om julen, städa och göra lite fint i hemmet. Så idag har jag städat bort julen och ändrat om lite så att det känns nytt och fräscht. Bjuder er på några bilder från mitt "julfria" hem. Nu är det middag med lövbiff och ett glas, Some ZIN och sedan sjunker vi ned i TV-soffan. Ha det bäst mina vänner!
 
Lite nytt på köksön.
 
 
Matbordet, ska få oss att tänka på den vår
som kommer!

 
Lite ljussken över soffgruppen!
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Dags för TV-soffan, och nu ska jag vinna över dig i På Spåret :-)

    SvaraRadera
  2. Och det gjorde du också tyvärr. Men grattis till dig.

    SvaraRadera