tisdag 22 juli 2014

Tips till grillen



Restaurang Flippin Burgers, som är ett av Stockholms mest populära hamburgerställen har gett ut en bok med en hel massa recept på hamburgare och dess tillbehör.

Mannen gav oss boken i semesterpresent och nu har vi fixat hamburgare på grillen vid flera tillfällen efter dessa recept. Kan säga att de måltiderna har varit som en härlig restaurangupplevelse, fast på vår altan.

Lätt att följa recepten och smakupplevelsen låter inte vänta på sig. Så är hemgrillad hamburgare en favorit, köp denna bok och sätt på grillen och duka upp till fest.

Låt oss alla få en fin dag i solen.


2 kommentarer:

  1. Bra tips! Min son var och åt där för ett tag sen, galet mycket folk var det! Jättebra inlägg du hade där om nostalgi. Jag är ju lite i samma fas som du. Jag vill göra massa i livet och vill inte samla prylar, ser alla som bygger pool och SPA och hit och dit och känner no-no... Men samtidigt som jag ändå vill bara relaxa och ta det lugnt, utan alla prylar visserligen, och just nu är väl jag och maken helt i ofas runt det där. Han har semester och vill åka till odefinierade platser, jag har varit ledig 4 månader och borde kanske vilja resa runt men nu är det jobbdags om 3 v som jag dumt nog redan laddar för.... Passa på och ta vara på dagen är enklare sagt än gjort ibland fast jag verkligen vill vara där. kram Milla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Milla, tusen tack för din kommentar. Så glad att du finner min blogg intressant. Förstår precis hur du menar med svårighet att leva i nuet. Man får jobba på det hela tiden. Njut nu av din lediga veckor. Stor kram Maria

      Radera