torsdag 17 juli 2014

Sommarrea

I år har jag verkligen handlat på sommarrean. Tycker att det brukar vara lite svårt att finna något riktigt fint på sommarrean. Min intention är alltid att handla bra grejer, så går jag ut och då ser jag mest skräp. Får känslan av att affärerna hängt fram bråte de inte annars blir av med.

I år tog realivet en annan vändning för mig. Jag har sedan mitten på juni burit hem ett flertal påsar med innehåll av bra kvalitet.

En hel del kläder, naturligtvis men även lite nytt till hemmet. Salt och pepparkvarnar som vi saknat så länge fann jag på NK, av märket Peuget och till en tredjedel av det ordinarie priset.

För ett år sedan när jag skulle ut i skogen, fann jag att mina gamla stövlar hade spruckit. Sedan dess har jag letat stövlar och nu fann jag ett par fina HUNTER, till halva priset. Vips, kom de med hem.

Ja, så där har det varit den senaste månaden. Listan kan göras lång med blusar, kjolar och klänningar, men det blir så tråkigt att rabbla för att inte tala om att läsa.

Även om man inte är den största prylmänniskan jorden skådat, så blir man glad av en bra affär.

På Best of Brands, MOOD-gallerian,
får man dessa till halva priset nu.

Marmorskivan kom också med hem.
Kul med nytt i köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar