tisdag 10 februari 2015

Mässa

För att skaffa mig lite input till kommande evenemang så besökte jag Eventmässan på Aros Congress Center (ACC) i Västerås i fredags.
En fint arrangerad mässa men tyvärr med få besökare. Tog dock med mig en hel del idéer hem som jag säkert kommer att få glädje av, både i jobb och privat.

Fick uppleva två möten som inte sker varje dag, precis. Dels träffade jag förra årets Mästerkock, Amir. Han visade sig vara lika glad och godmodig som han framstår i TV. Sedan fick jag träffa en jättestor kackerlacka, direkt från ZOO i Eskilstuna. Blev ombedd att klappa den och det gjorde jag också! Tjing på er!


2 kommentarer:

  1. Kul! Skulle gärna vilja komma ut på mässor! Viktigt att få lite ny input!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Ja, det är roligt. Arbetar en del med möten och events på arbetet så det är bra att komma ut och se lite nytt. Önskar dig en trevlig torsdag.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera