måndag 31 mars 2014

Hur var helgen då?

Visst går helgerna fort. Förra veckan hade jag hysteriskt mycket att göra, många roliga saker men aktivitet hela tiden. Så i fredags var jag rätt mör och tyckte att en enkel pastarätt med lite fint vin till och sedan lägga sig i TV-soffan var precis lagom aktivitet.
I lördags var det en LIONS-dag kan man säga. Jag var på torget och samlade in pengar genom att sälja lotter till världens största tombola som kommer att ske i maj. Så fint väder och även om det inte var så mycket folk ute så är det ju så kul att prata med människor och dessutom trevlig kamratskap i LIONS. Väl hemmna blev det lite kaffe på altanen och på kvällen trevlig middag med både gott i glas och på fat hos goda vänner. Bättre lördag kan man inte ha.
Igår var jag och dottern på birthdayparty på Stadium och fyndade. Blev skor och träningskläder till oss båda.


Både mannen och jag i nya kläder till lördagens
middag. Han i nyinköpt vårrock!
 

Petroliumblå klänning från Vila med nitar vid
ärmslut och i rygg. Present från min syster.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar