fredag 21 mars 2014

Så var det fredag

Kan man börja en fredag bättre än med en hotellfrukost. Det gjorde jag idag. Dagen började med ett frukostmöte på hotell och där ingick en god frukost. Många godsaker serverades. 
Så är det vår i luften, jippi.

De flesta veckor flyger fram men vissa går fortare än andra och denna vecka har gått så fort men jag har liksom glidit på vågen av konferensen jag var på förra fredagen. Tankad av positiv energi och så medveten om mitt yrkes stora värde det har gjort denna vecka så lätt. Det trots en arbetsbörda som just nu är mycket stor och lite ovanlig på många sätt.
Jag har nått två mål som jag hade satt upp för mig själv för ett antal år sedan, men det ska jag skriva mer om en annan gång.
Nu är det Let`s dance och det är fredagsmys så nu kör vi helg! Kram kram




Mälaren var blåsig idag!

Frukostbuffén uppdukad.

Liten dagens. Pälsväst från Mark Lauge och
skinnkjol som är ett garderobsfynd.

Fredagsmys, nu är det dags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar