tisdag 4 augusti 2015

Så var jobbet igång

En dag avklarad på arbetet efter semestern. Den första dagen brukar vara den värsta, säger man. Samtidigt förvånas jag varje gång av att det inte känns speciellt mycket alls. Att ställa klockan och behöva gå upp tidigare det känns men när man sedan är på arbetet känns det som man var där för några timmar sedan.

Det känns också bra att man har ett arbete och dessutom ett arbete som man trivs med. Samt att man har hälsan och kan gå till jobbet varje dag. Det är mycket man kan glädjas åt även när semesterdagarna, de underbara, är slut.

Dennas semester har jag inte ägnat mig åt någon längre resa men det har varit skönt, avkopplande och trevliga, minnesvärda stunder.

Här följer ett litet axplock från mina semesterveckor.

Besök på Millesgården


Tur i Bergslagen, där min vagga står

Örebro - staden i mitt hjärta

Färgrik dag i Enköpings parker


Hjärtat och jag på ACDC

Några resor till Stockholm blev det

Ett av sommarens reafynd från MQ

Mycket godsaker har vi stoppat i oss


Promenader i närområdet

4 kommentarer:

  1. Skön att det känns ok att komma tillbaka! Jag ser fram emot att börja jobba igen på måndag. Så har det inte varit alla år, när jobblivet känts lite tufft. Vi har haft en semester lite som du, inga långa resor men rätt lugnt o skönt. Kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt och snart får du börja något nytt. Måste vara såååå spännande. Fast lite pirrigt också kan jag tänka.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  3. Tur att vi har våra bilder att minnas tillbaka med. Fin semester! Jag är på min sista vecka! Ska kolla instagram igen. För den fanns inte.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Njut av din sista vecka, Anna.
    (Förlåt att jag skrev fel namn på kontot)
    Kram
    Maria

    SvaraRadera