tisdag 15 april 2014

Tisdag

Hur var det nu jag skrev igår att jag mår bra av att känna mig fin och det ökar även min kapacitet.
Så då är det bara att köra på det. Man behöver inte vara överdrivet elegant men klädd så man känner sig bra och mår bra. Så jag tog mig en funderare på det igår när jag la fram mina kläder, vad kommer jag att må bra av imorgon och så gick jag på den känslan. Vad jag skulle göra idag, vilka jag skulle möte och hur jag då ville känna mig. Så det har faktiskt känts riktigt bra även idag. Kör på i den stilen nu och I will keep you posted. :)

Ikväll ska jag först ta en snabb promenad istället för mitt sedvanliga step-up pass. Därefter ska jag fixa med en ny pryl som jag köpt mig. Nyfikna nu? Foton och rapport kommer nog imorgon.
Bör nog även börja planera lite för den påskmiddag jag ska ha på påskdagen. Love Eastern - älskar påsken!
Körde på det gräddvita idag med halsband från SNÖ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar