måndag 14 april 2014

Kläder och välmående

Det finns de som säger att det yttre inte har någon betydelse utan det är endast insidan som räknas. Ett vackert yttre men en insida som är falsk och tom, det är inget som man gillar.

Ibland hör dock det yttre och det inre ihop. Jag känner alltid att jag mår mycket bättre de dagar jag känner mig fin, jag jobbar mycket bättre de dagar jag känner mig fin, jag känner mig mer självsäker och harmonisk de dagar jag känner mig fin. Så för mig hör det inre och det yttre ihop.

Så för att var som mest effektiv och må bäst så ska jag känna mig fin och därför borde jag varje kväll lägga ner mitt inre i att plocka fram morgondagens outfit. Vilket jag alltid gör, plockar fram kläderna alltså, men inte varje dag jag lägger ner mitt allt i det. Något att tänka på för det viktiga är att må bra och känna sig bra sedan spelar det inte så stor roll på vilket sätt man gör det.
Idag har jag känt mig fin. Sådär lagom
business chic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar