tisdag 22 augusti 2017

London

Vi hade i alla fall tur med vädret! Det är en bevingad mening som de flesta ler lite åt, men på vår londonresa förra veckan hade vi verkligen tur med vädret. Fyra dagar med 23 grader varmt och strålande sol. Toppenväder för att turista i en stor stad.


Mycket roligt hann vi med, såsom busstur, en båttur på Themsen och jag fick äntligen åka London Eye. Vilken upplevelse det var, London var så vackert från den höga höjden.

Vi bodde på ett toppenhotell, Hotell Trafalger. Kan varmt rekommenderas. Fina rum, sköna sängar, bra utrustade badrum, bra frukost och en personal som verkligen visste hur man stavar till service.


Åt underbart god mat, både italienskt och argentinskt och naturligtvis blev det ett besök på Hard Rock Café.

Hoppas ni har en fin vecka alla fina. <3












2 kommentarer:

  1. Ååååå älskade London, är verkligen en av mina favoritstäder. Snälla söta du. Vet inte riktigt hur jag ska tacka dig för dina ord hos mig. De värmer så himla mycket och jag blir så fantastiskt glad. Skickar tusen kramar och hoppas du har en härlig dag. Tina

    SvaraRadera