onsdag 3 december 2014

Vilken ful röra

Så kom den då fram i ljuset, SD:s fula agenda. Många fagra meningar har sagts under valrörelsen om bättre trygghet för äldre, bättre vård och omsorg, mer i plånboken för de allra fattigaste men när det kommer till kritan och man sitter där med många mandat i ryggen då kommer det fram. Svart på vitt, de har endast en stor hjärtefråga, mindre invandring/flyktingmottagande! Så är det och de sa det högt igår och idag fällde de budgetförslaget.

Sverige befinner sig mitt i en regeringskris. När det bruna kommer in i etablissemanget så dröjer det aldrig länge förrän det blir söndring och splittring. Det är liksom en grundregel. Inte roligt och ovärdigt en fredlig och jämlik nation som Sverige. Känner mig dyster.

För att lätta upp mitt, och allas sinne så visar jag ett nytt smycke. Ett unisex-armband från  fina Skultuna messing. Finns i small, medium och large och i massa olika färger. Spännet är så vackert. Ett julklappstips från mig till dig.

Trevlig lill-lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar