lördag 27 december 2014

En underbar jul

Har haft en underbar jul och det bästa är att den inte är slut än. Även om själva helgen är över så har vi många lediga lata dagar att njuta av.

Min jul firade jag som vanligt i min älskade systers vackra hem. Installerade mig på kvällen den 23 december. Som vanligt firade vi uppesittarkvällen med ICA-Maxi besök, skinksmörgås, lite glögg och så nagelvård. Naglarna ska vara röda och fina på julafton.

Julafton var en härlig dag med vit mark och solsken. Inne hade vi en underbar familjehögtid med glögg, pepparkakor och massa gott fikabröd och fantastiskt god julmat. Klappar fick vi och jag är så nöjd med mina.

Julaftonen avslutades med att jag och hjärtat var på midnattsmässa i Domkyrkan. En tradition jag är mycket fäst vid.

Är så glad och tacksam för den jul jag har fått uppleva. Känner mig välsignad.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar