torsdag 4 december 2014

Struntar i politiken

Tragiskt att så många människor i vårt land, genom sitt småskurna seende, satte oss i den situation vi nu är i. Hade SD fått en marginaliserad roll så hade de inte haft så mycket luft nu. Då hade de inte haft kraft att visa sitt rätta jag och ställa till oreda i politiken. Tråkigt och ledsamt. Men nu orkar jag inte tänka på politik och stundande extraval, nu är det snart jul och jag vill njuta.

Så jag tar en kopp kaffe och slår mig ner i soffan och ser på Ernst. Jul med Ernst, det sprider julstämning. Sedan blir det fix och lite skönhetsvård inför morgondagens julfest på jobbet.

The best time of the year är NU!


Idag var det dags, tog fram mina julörhängen, röda pilgrim
och mitt röda jularmband. Körde lite rödrutigt till det.
Som sagt, christmas time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar