tisdag 7 oktober 2014

Voltaire

Igår var jag ute och förlustade mig med mina kontorsråttevänner i Västerås. Vi besökte Systrarna Voltaire i Igor-gallerian. Så trevligt ställe. Butik med inredning och hälsokostprodukter, samt café och restaurang.

Vi satt i cafédelen och blev serverade en fantastisk mat, bestående av lax och två sallader samt såser som var helt gudomliga. Vi fick även höra ett litet föredrag om hälsovinsterna med att äta raw-food och att till så stor del som möjligt försöka äta vegetariskt.

Så härlig kväll och jag kommer att besöka detta matställe många gånger, det kan jag lova.






5 kommentarer:

  1. Vad roliga grejor ni gör! Jag har ätit lunch där på Systrarna V men inte varit i butiken, får ta en kik nån dag. Och hålla i plånkan...

    SvaraRadera
  2. Allt såg fantastiskt gott ut!

    SvaraRadera
  3. Milla o Erika, det är jättetrevligt där. Både butik och mat.

    Tack för att ni kikar in hos mig.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  4. Vilket trevligt ställe det där verkar vara. Kanske får kika in där när jag är i krokarna.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  5. Helen, gör det. Var kanontrevligt.
    Tack för att du tittade in hos mig och välkommen tillbaka.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera