fredag 24 oktober 2014

Överraskning

Våra livspartners kan överraska ibland. Mitt hjärta överraskade verkligen mig för några veckor sedan. Han for iväg på en jubileumsresa med jobbet. Företaget han arbetar på firar 30 år. Det skulle bli konferens och mat och fest men även några hemliga inslag.

Sambon var måttligt road av de hemliga inslagen, han trodde det skulle bli att bada i tunna eller basta eller något liknande. Men så blev det inte, det blev besök hos byns smed.

Han la ut några foton på Facebook och det såg sotigt och varmt ut. Men så kom han hem med ett vackert halssmycke som han hade tillverkat åt mig.

Nog visste jag att hjärtat är händig med att snickra och dona men smyckeskonstnär det trodde jag inte han var.  Glad och överraskad blev jag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar