onsdag 17 maj 2017

Vad har hänt

Vet inte vad som har hänt men när jag vaknade idag så kunde jag knappt få upp ögonlocken. Var så trött, fast jag hade sovit en lång natt med god sömn. Kände det som jag inte skulle orka ställa mig upp.

Det var som ett arbete att ta sig ur den varma sköna sängen. Trodde allt skulle bli bättre efter några goda koppar kaffe men nej. Har varit trött hela dagen och inte enbart trött utan verkligen känt mig orkeslös och näst intill plågad av min matthet.

Vad är detta, igår när jag la mig var jag trött men normalt trött men nu är jag helt matt.
 
 
Grått ute och grått inne

Kanske är det vädret, det regnar och är grått och så kallt min kropp skriker nog efter sol och värme nu. Den lägger nog in en protest mot vädergudarna. Jag hoppas på det så blir det nog bättre bara solen tittar fram.

Känns som jag snart ska lägga mig för dagen, godkväll på er.

2 kommentarer:

  1. Hu för sådana dagar... Hoppas du får sova gott inatt och att du vaknar piggare imorgon.
    Tack för dina fina ord hos mig <3
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för dina ord. Idag mår jag mycket bättre.
      Kram
      Maria

      Radera