tisdag 18 november 2014

Bra dag

Idag fick jag göra något jag inte trodde skulle ske. Fick följa med min 18-åriga dotter på utvecklingssamtal. Trodde hon skulle gå ensam för att bevisa att hon verkligen är myndig.

Men båda jag och pappa fick följa med. Härligt och ett verkligt bevis på mognad tycker jag.
Dessutom var alla resultat goda vilket gör oss föräldrar glada.

Så var det även sista dagen före några dagars semester vilket gjorde att det var hysteriskt mycket att göra för att bli klar. Men jag hann det mesta och det kändes bra att sätta på autosvar och tala in mobilsvar. Så nu loggar jag ut.

Ha det gott så får vi se när jag får möjlighet att blogga nästa gång. Allt beror på läget i Istanbul.

Kör väl lite outfit foton då
från förra veckans arbete!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar