fredag 7 februari 2014

Så roligt

Funny money - en vä$ka kommer sällan ensam -. Komedi som just nu går på Västerås teater.  Det var kundkväll där igår med mitt jobb. Ska erkänna att jag inte hade jättestora förväntningar när jag satte mig i salongen.  Men vilken pjäs! Äkta fars med mycket spring genom dörrar? Men en så fantastisk skådespelarinsats. De spelade otroligt bra. Hela salongen dånade av skratt. Man var glad när man åkte hem. Mycket väl värd att se. Kom ihåg, ett gott skratt förlänger livet.
Innan teatern åt jag och mannen en mycket god middag på Ceders. En libanesisk restaurang. Härlig mezze till förrätt med goda röror och så grillfat till varmrätt. En libanesisk middag lämnar man aldrig besviken.  Man går därifrån mätt och nöjd.
Önskar er en skön fredag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar