onsdag 19 februari 2014

Oj vad tiden går

Denna vecka har verkligen sprungit iväg. Beror främst på att jag har haft så grymt mycket att göra. Lever verkligen upp till den kontorsråtta jag utger mig för att vara. På jobbet är det högar med arbete och massa ligger faktiskt efter. Då det är så hos mig att jag har listor och bestämmer mig för vad som ska göras men sedan kommer en massa saker emellan så det blir bara hälften gjort. Då menar jag inte att jag hittar på annat utan det dyker upp andra arbetsuppgifter.

Imorgon har jag bolagsstyrelsemöte och då sitter jag fast med anteckningar och protokoll hela dagen. Det är dock ganska kul tycker jag och vid varje styrelsemöte lär jag mig massor.

I måndags hade vi årsstämma i Västerås sekreterarförening där jag har varit ordförande i fyra år. Men se nu är det slut med det. För jag har avsagt mig och nu får de en ny ordförande som också blir jättebra.

Efter stämmoförhandlingarna var ägaren till friseringen och skönhetssalongen Aqua hos oss. Hon gav tips och råd om hur man kan förbättra sitt utseende med små medel och detaljer. Vi fick många fina tips och några av oss fick agera modell under kvällen. Dock inte jag, denna gång.
Hon avslutade sitt föredrag med att säga, att varje kvinna ska blomstra varje dag för ingen vill vara en knopp genom hela livet. Lite sött.

En liten uppdatering så här på kvällskvisten och nu är det dags att sova.

Demonstration av hur man lyfter fin till ännu finare
Avtackad med blomster
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar