tisdag 14 februari 2017

Ett hjärta till er alla



Idag skriver vi 14 februari, en dag när vi firar kärleken stort. Kärleken till vår älskade, våra föräldrar, våra barn och vänner. Viktigt att komma ihåg att vi ska visa varandra kärlek och ömhet alla dagar på året inte spara allt till en enda dag.

Om vi bara kommer ihåg att vara kärleksfulla mot varandra så ofta vi kan tycker jag att vi kan kosta på oss något litet extra idag.

Själv ska jag arbeta ikväll till klockan åtta och mitt hjärta är sjuk och min älskade dotter ska arbeta så det blir inga stora ovationer hos oss. Men ikväll när jag kommer hem ska vi krypa upp i soffan och njuta av lite kyld champagne. Lite guldkant, det blir fint.

Har ni stora eller små planer för denna dag? Eller låter ni den enbart passera? Allt är helt ok.

Nu sänder jag er alla en stor och hjärtlig kram!

4 kommentarer:

  1. Skickar en varm kram till dig idag <3
    Lite gott att äta och kanske lite bubbel :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Här kommer en kram från mig också.
    kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. En varm kram till dig också fast det är den 15/2. Kramar får man aldrig nog av.
      Maria

      Radera