tisdag 28 juni 2016

Ny vana



Har alltid sovit som en stock, oavsett var jag varit. Hävdat jag kan stå och sova i en skrubb.
Något har hänt och under de senaste åren och speciellt den senaste tiden har jag fått lite problem med sömnen.  Jag sover lättare och mer oroligt, än tidigare. Detta tröttar ut mig.
Igår sa min man, mest på skämt,
- drick kamomillte. Jag gjorde slag i saken och drack det igår. Vad hände? Jag sov ljuvligt inatt, så nu kör jag på det så får vi se. Kan ju inte skada.
Godnatt.

5 kommentarer:

  1. Jag är precis som du! Har alltid sovit som en gris. Brukar säga att jag även kan sova på en kotte i skogen. Men nu på senare tid har jag haft svårt att somna in. Började med Friggs te "kvällsro". Somnar oftast väldigt gott! Bra när det finns enkla knep. Hoppas det håller i sig.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra att enkla knep fungerar.
      Kram
      Maria

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    4. Skönt att höra att enkla knep fungerar.
      Kram
      Maria

      Radera