måndag 30 mars 2015

Söndagsutflykt

Var på en liten utflykt igår med mina vänner bland kontorsråttorna i min stad. Arlanda, var målet. Där möttes vi av ett varmt mottagna av försäljningschefen på Choice Hotell, som bjöd på en underbar smörgås och kaffe.

Därefter blev vi insläppta på Arlanda taxfree shopping. Det var en syn, 20 köpsugna damer som blev utsläppta på grönbete. För några blev det endast en småsak och för andra flera kassar.
En av  mina favoritparfymer, Angel, kom med mig hem.
Innan vi for hemåt intog vi en mycket god lunch på Kitchen table.

En perfekt söndagsaktivitet för en regnig dag.
 
Arla morgonstund i bussen


Regn, regn, regn




Redo för shopping är vi!

2 kommentarer:

  1. Angel, den har jag inte koll på... : )

    SvaraRadera
  2. Thierry Mugler kommer den ifrån. Flaskan ser ut som en stjärna. Underbar, tycker jag.
    Kram och Glad Påsk!
    Maria

    SvaraRadera