torsdag 29 december 2016

Julklapp

Mellandagar och ledighet så härligt det är. Jag bara går omkring här hemma i mysdress och njuter. Tar långa lata sovmorgnar och sedan spankulerar jag runt och fikar och äter julgodis och har det bra.
Försöker verkligen att ta igen mig därför är jag lite lat på bloggen också då ordern är att vila då jag var så slut före jul att jag nästan grät vid minsta motgång. Känns bättre nu.

Vill berätta att julklappshögen var mindre än den brukar men i ett av paketen från hjärtat låg en mycket efterlängtad sak. BLÄCKFISKSKÅLEN! Kan ni tänka er jag fick den. Just nu står den lite gömd men när helgerna är över och jag städat bort julen då ska den fram på hedersplats.



Utöver den fick jag en weekend med vänner på hotell som kommer att ske i februari, den får ni följa med på, jag lovar.

Av min älskade dotter fick jag en helt underbar mjukisdress, som jag nu nöter som bara sjutton.

Nu ska här skrivas inköpslista till nyår och sedan blir det soffmys för hela slanten.

Må gott och ta hand om er. Puss från mig.

2 kommentarer:

  1. Så mycket fint du fick! Lyckos!

    God fortsättning o kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. God fortsättning till dig.
      Kram
      Maria

      Radera