fredag 27 november 2015

Julpyssel

Igår var jag och några kollegor på ett annorlunda och mycket trevligt event på First Hotel Plaza här i vår lilla stad. Det var Svensk Mötesdesign som bjöd in och visade de kursgårdar som de arbetar med. När man gick runt och fick information om de olika anläggningarna så fick man också sätta sig ner och julpyssla.

Det tillverkades vaniljsocker, julkort, dekorerades pepparkakor, och mycket mer. Har aldrig varit någon stor pysselmänniska men varje gång jag hamnar i situationen att jag ska pyssla så finner jag det trevligt. Tror att göra julkort är min grej. Det var mycket kul.

Kvällen bjöd också på den fantastiskt svängiga och duktiga gosspelkören, Body and Soul. Vilket drag och vilken sväng.

En försmak på den tid som nu kommer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar